Remorca N-266 este o remorcă cu pereți și pardoseală din lemn, realizată special pentru împrăștierea gunoiului de grajd, a turbei și a compostului.
- design robust
- eficiență mărită
- împrăștiere foarte bună a materialului
Date Tehnice | N-266 | |
---|---|---|
Capacitate de încărcare (t) | 8 | |
Suprafața de încărcare (m) | 13,8 | |
Putere minimă tractor (CP) | 110 | |
Dimensiuni exterioare (mm) | 8.120X2.380X2.999 | |
Dimensiuni interne ale platformei (mm) | 5.600X1.520X1.410 | |
Anvelope | 19,0/45 x 17 14PR | |
Sistem frânare | pneumatic | |
Viteza maximă (km/h) | 25 | |
Încărcarea pe cârligul tractorului (kg) | 2.600 |
Remorca N-266
este folosita pentru imprastierea gunoiului de grajd, a turbei si a compostului. Design-ul inovator al pardoselei si a peretilor din lemn face ca aceasta remorca sa fie de doua ori mai durabila decat versiunile cu carcasa metalica. Lemnul natural influenteaza atat mediul cat si confortul, imprastierea fiind mult mai usoara decat in cazul concurentilor sai de aceeasi capacitate, permitand sa se obtina un consum redus de combustibil. Remorca N-266 este adaptata pentru transportul pe drumurile publice.
CONSULTANȚĂ GRATUITĂ
Împreună cu partenerii noștri avem o vastă experiență în producția și distribuția de tractoare și utilaje agricole. Siguranța serviciilor post-vânzare de service si revizii la un nivel înalt și furnizarea de piese de schimb originale vă oferă siguranța unui produs de bună calitate. Vă stăm la dispoziție cu consultanță GRATUITĂ pentru a vă ajuta să personalizați utilajele agricole astfel încât să obțineți cel mai bun randament în producție.
URSUS
a fost înființată în 1893 de trei ingineri și patru oameni de afaceri și producea la aceea dată țevi și subansamble pentru fabrica de zahăr din Varșovia. În 1903 și-a extins activitatea și a început producția de motoare cu combustie internă pentru tractoare agricole („locomobile” pe vremea aceea).
Până la începutul Primului Război Mondial erau deja construite peste 4000 de motoare de până în 80 de CP. Până în 1918 fabrica URSUS avea birouri la Moscova, St. Petersburg, Odessa și Omsk. Tot în această perioadă motoarele URSUS au început să câștige deja și primele medalii de aur la diferite concursuri: Moscova, Tsarskoe Selo, Lvov, Czestochowa…
În urma unui contract câștigat cu Armata Poloneză, în 1923, începe producția de camioane. După război fabrica URSUS a fost reconstruită și a început să producă tractorul URSUS C-45. Acesta era o copie a tractorului german Lanz Bulldog. Pe parcursul anilor ’50 a început producția unor tractoare noi după modelul Zetor.
În 1977 fabrica URSUS a primit un împrumut masiv pentru retehnologizare. În anii ’80 s-a început dezvoltarea unui model modern de Massey Ferguson.
După zece ani, în 1998 a început restructurarea din temelii a fabricii URSUS. Au fost căutați noi investitori și au început să apară modele noi de tractoare. Acestea erau construite tot după licența Massey Ferguson. Acum 12 ani, în 2006 a fost sărbătorită construcția tractorului cu numărul 1.500.000 de la terminarea celui de al doilea război mondial încoace.
2011
acțiunile URSUS au fost cumpărate de compania POL-MOT Warfama S.A. (înființată în 1946 în Dobre Miasto, producător de remorci, încărcătoare, balotiere și alte utilaje agricole). Ca urmare producția a cunoscut o revenire spectaculoasă. După numai un an, în 2012, au fost produse primele tractoare cu motor Perkins iar în 2014 a fost introdusă și transmisia Carraro. În 2013 a fost semnat un contract cu Autoritatea de Transport din Lublin pentru producția a 38 de troleibuze. În cooperare cu Universitatea Tehnică din Lublin a început în 2014 construcția primului autobuz electric.